2015. február 14., szombat

Valentin napi bejegyzés




Bár még nem volt kivel megünnepelnem, mégis szeretem ezt a napot, mert bízom benne, hogy egyszer lesz, akivel megünnepelhetem, és akkor nagyon jó lesz. : D

Abszolút megértem, ha valakinek nem tetszik ez az „ünnep”. Számtalan oka lehet, kezdve a magánytól, folytatva azzal, hogy tényleg sokszor túlzott képmutatássá válik ez az egész. Ugyanakkor ez a nemszeretemmert téma lassan már mainstream dologgá válik, és ezzel kapcsolatban is túlzásokba esnek az emberek. Nekem nincs szerelmem, akivel ünnepelhetném a szerelemesek napját, aztán mégsem érzem magam rosszul, vagy háborgok miatta. Úgyhogy nesze nektek: Boldog Valentin napot! : P

„Tudom, sokan nem szeretik a Valentin napot, és meg is tudom érteni, hiszen sokan a karácsonnyal is így vannak, azzal viszont nem tudok mit kezdeni, hogy sokan milyen látványosan teszik ezt (bár idén egész jó a helyzet, lehet kiment a divatból a fikázása : P).

Ezzel kapcsolatban az a mondás járja, hogy az beszél a szarásról, akinek gondjai vannak vele.
Persze, jogos, hogy ebből is csak üzletet csinálnak, meg nem csak ezen a napon kell szeretni a kedvesedet, de ott a halottak napja és az anyák napja: előbbiből aztán tényleg üzletet csinálnak, még sok magánszemély is azzal verseng, hogy ki vesz drágább, nagyobb, csicsásabb koszorút, gyertyát, de ha az elhunyt hozzátartozók sasolnak valahonnan, azért biztos jól esik neki, hogy ha csak képmutatásból is, de legalább gondolnak rájuk.

Az anyák napja meg a másik fele, hogy nem csak ezen a napon kell szeretni anyukánkat, és kedvesnek lenni vele, de ez miatt mégsem reklamál senki.
Szerintem igenis jó dolog, hogy van egy-egy ilyen alkalom, amikor ki lehet fejezni a szeretetünket.

Számomra a Valentin nap is ilyen. A semminél az is több, ha csak évente egyszer szeretik egymást látványosan az emberek. Ha az alkesz férj legalább ezen a napon nem pofozza fel az asszonyt, már megérte, de még ha csak a békés párok ilyenkor egyszer kedveskednek csak egymásnak, és máskor amúgy nem, akkor is biztos nagyon jól esik nekik.

Amerikában meg nem is igazán csak a szerelmesek napja ez, hanem a barátok is meglepik egymást egy-egy apró ajándékkal, kedves üzenettel.
Ennek a jegyében kívánok mindenkinek, pároknak, egyedülállóknak, azoknak, akik szeretik, de azoknak még inkább, akik nem Boldog Valentinnapot!
A Bálintoknak és Valentinoknak egyéb iránt Boldog Nevüknapját is kívánok! : D

P.S. tudom, ezzel most átestem a ló túlsó oldalára, de ez nem fizetett hirdetés, egy árva kanyival nem támogattam az „üzletet”, szóval nesze nektek! Inkább engem utáljatok, mint egy hót ártalmatlan februártizennegyedikét. : P”


Ezt a gondolatot tavaly írtam az említett dátumról. Túl sok újdonságot nem is tudnék hozzáfűzni, max annyit, hogy nem szeretném többnek mutatni magam, mint ami vagyok, ezért bevallom, időnként természetesen én is rosszul érzem magam. Nem csak ezen a napon, sok olyan dolog volna, amiket jó volna megosztani már egy társsal, és nyilván minden igyekezetem ellenére előfordul, hogy elszomorodom. De alapvetően nem esek letargiába, nem bánkódom, és szerintem ez az, ami igazán fontos, és még ha van is némi rossz érzésünk, az ne nyomja rá a bélyegét bármire is, és ne azokat az érzéseket tápláljuk! ; )
Azt hiszem, ennyi lett volna a mai "ünnepi" bejegyzés. : )

Utóirat vol.2

Tavaly előtt pedig egy ilyen verset kontárkodtam össze:

Valentin nap nem csak a szerelmeseké, sőt,
ajándékot ad egymásnak gyermek és felnőtt.
Barát a barátnak, vagy szülő a gyermeknek,
a szeretet ugyanúgy kijár mindenkinek.
az ember lehet egyedül és lehet párban,
A szeretet jár neki egyenlő arányban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése